dimarts, 25 d’agost del 2009

Avui es parla de mi

Després de visitar el bloc de la nostra compatriota steffy i de sorprendre'm un cop més amb les seves elegants maneres (brilles amb llum pròpia, PUTA), m'he decantat també per oferir-vos les meves respostes gràcies a un d'aquests ocurrents testos que algun dia o un altre ens han enviat al correu. Diu així:


-¿Qué hora es?: 00:52.
-Nombre: Joan Albert.
-Tu cumpleaños: 26-05.
-Signo del zodíaco: Bessons.
-Años: 23.
-¿Tatuajes?: No. Així de ranci sóc.

-¿Estuviste enamorada/o?: No dubtis ni un moment que sí.
-¿Qué instrumento musical te gustaría tocar?: La trompeta i el piano.
-¿Has estado en otro continente? Sí, a Amèrica, exactament a la República Dominicana.
-¿Amaste tanto a alguien como para llorar?: Quines preguntes! Sí, evidentment que sí.
-Estuviste en un accidente de coche: Crec que no.

-Has tenido alguna fractura: Sí, de la tíbia i del peroné. Va ser fa vuit anys i vaig passar tres setmanes a l’hospital, amb dues operacions pel mig.
-Playa o montaña: Platja. Concretament em vaig quedar corprès de les platges de Sitges i de nit, assegut en una cala. Però per mi el paisatge idíl·lic és una carretera sense fi.
-Pepsi o cocacola: Sempre Coca-Cola. La Pepsi té una dolçor recargolada d’allò més puta.
-Cerveza o vino: Cap dels dos. La sangria, encara, però la cervesa, ben lluny de mi.
-El vaso mitad lleno o mitad vacío: Fa uns dies que em sento plenament optimista, però he passat unes setmanes d’autèntic desengany. Tot i això, acostumo a ser optimista.
-Ropa interior favorita: Boxers. No exigeixo marques.
-Número de calzado: 46-47 o, altrament dit, Big Foot.
-Número favorito: Cap ni un. Abordem qüestions serioses, ostres!
-Comida favorita: Ara m’agrades. Arròs amb curri i pollastre del restaurant xinès Susanna acompanyat d’un got de Coca-Cola i un gelat de vainilla de postres.
-Marca de colonia favorita: No n’utilitzo, però si n’hagués de fer servir una seria la fragància Gucci, de Gucci. És de dona, però m’encanta l’espot. Ja és una bona raó.



-Tema de conversación más detestado: Quan als dinars familiars de cap de setmana es parla de quines terres ha adquirit tal constructor, o amb qui s’ha vist últimament tal persona... Si el tema fos abordat com un musical, llavors benvingut sigui, però de moment fora.

-Disney o Warner: Disney.
-Restaurante de comida rápida: El Viena i el McDonald’s representen tot allò que una sortida pot desitjar.

-En que te gustaría trabajar en el futuro: Després de constatar que no em dóna la gana presentar-me a les agències de publicitat a lliurar currículums, he descobert que jo he de ser funcionari, tal com m’he plantejat molts, molts cops. I no és una il·lusió, és un projecte que inicio aquesta mateixa setmana estudiant el temari per a administratiu a la Generalitat. L’àmbit on vull acabar arribant dins del funcionariat és el de normalització lingüística, per tal de poder implantar paraules que no us agradin. Us foteu.
-Color favorito: Groc.
-¿Cómo te ves en el futuro?: Si les coses em surten com he planejat, prou bé. I si no, ajo y agua.
-¿En que edad te gustaría no crecer más?: Jo ja no creixo.
-Hobbies: Cinema, literatura, música, semiòtica, doblatge... ah, i m’agrada molt veure paisatges des del cotxe.

-Que cambiarías de tu vida: Res.
-¿Tienes ordenador? Sí, un portàtil Toshiba. I el vell Hundyx, però ja està prejubilat.
-CD´s preferidos: BSO Twin Peaks, Pequeño cabaret ambulante de Bunbury, BSO Sweeney Todd, American life de Madonna, BSO West Side story, Lo que te conté mientras te hacías la dormida de La Oreja de Van Gogh i, perquè l'steffy vegi que em recordo d'ella, Alive 2007 de Daft Punk.
-Lo primero que piensas cuando despiertas: Quina hora deu ser?

-¿Las tormentas te gustan o te asustan?: Si estoy en casa, las adoro (prestat de la jove).
-Algo que tienes puesto siempre y no te lo quitas: Res.
-¿Qué hay debajo de tu cama? Tenint en compte l’últim cop que hi vaig passar l’escombra... sí, un Aquapark de pols.

-Tímido o extrovertido: Tímid, però desenfadat quan se’m tracta més temps.
-Idiomas: Català, castellà i anglès. Odio aquestes preguntes de currículum. Qui ha elaborat aquest test?
-Una palabra que te encante decir: OSTRES!
-¿Te gustaría que te regalaran un ramo de flores para tu cumpleaños? Sí són de maduixa i vainilla, sí.

-Evax o ausonia: Cillit Bang.
-Opel o seat: Opel, però si algun dia em compro un cotxe, seguint la tradició familiar, serà un Peugeot.
-Película favorita: Mulholland Drive, de David Lynch, és la primera que em ve al cap.
-Dulce o salado: Dolç.
-Lugar preferido: Davant del MNAC, de nit, des d'on es veu gran part de la ciutat. Ha de ser exactament des d'allà.
-Conformista o inconformista: Extremament conformista.
-¿Crees que el amor puede durar eternamente? Jo crec que no.
-¿Eres cariñoso/a? No, però ho puc ser.
-Ciudad para vivir: Barcelona, on ja visc. Crec que hi passaré gran part de la meva vida.
-Programa de la tele favorito: APM. “Tengo tres piscinas...”

-¿Hora de final?: 01:35. Gràcies, ha estat un plaer.


PD: No, si jo ja sé que algun inexplicable magnetisme m'empeny cap a David Lynch... Us juro per Déu i per la Santíssima Trinitat que el que diré ara és cert. Quan he hipervinculat l'espot de Gucci, m'he assabentat per casualitat que el va dirigir ell! Ostres, ja sabia jo que tenia un no sé què d'atraient. I us asseguro que no en tenia ni la més remota idea. Ja puc fer associacions lògiques: alguns dels moviments són idèntics als de l'Audrey Horn a Twin Peaks i la vista nocturna de la ciutat... Mulholland Drive. Ara lligo caps.
Em sento feliç.

1 comentari: