divendres, 7 de gener del 2011

El retorn

Com es pot apreciar pel títol de l'entrada, l'Última hora torna a obrir les seves portes, però no vull assegurar cap continuïtat perquè el darrer cop que vaig prometre entrades regulars es va quedar en un mer intent. La meva voluntat és que aquest bloc no resti definitivament inactiu, encara que només es nodreixi de continguts esporàdics.

Aquest 2010 ha representat un any força productiu pel gran projecte que he tirat endavant fins ara, des que vaig decidir emprendre'l a finals de juliol de 2009. Ja ha passat un any i cinc mesos des de llavors i aquest març es determinarà per fi el resultat de l'esforç, que si és negatiu no representarà cap impediment per provar-ho en una segona ocasió, amb la convocatòria d'administratius (C1) i amb quasi tot el temari estudiat. És innegable que ha estat un procés lent (hauria estat més veloç si hagués depès exclusivament de mi) i de vegades frustrant, però la recompensa és tan interessant que sempre et dediques plenament als apunts i no a agents externs.

No és casual que parli d'influències externes perquè aquest any, més que mai, m'he sorprès amb mi mateix de com puc apartar aspectes que m'importen quan persegueixo un únic objectiu i, en aquest cas, factible. Tot el protagonisme que per mi han adquirit certs hàbits durant els últims anys ha estat lentament reduït d'una forma que els primers mesos em va passar desapercebuda, però que ara s'ha fet evident. Suposo que aquesta és una conseqüència esperada de preparar-te unes oposicions, però el cas és que mai no m'havia obsessionat tant per res.

2010 també ha estat l'any que he decidit, després d'acabar la llicenciatura de publicitat el juny de 2009, començar una nova titulació mentre dura la llarga espera del procés selectiu (obert amb la convocatòria de juny de 2010). La veritat és que va ser una decisió presa en una sola tarda, potser molt precipitada, però en concordança amb la idea ferma que estava arrossegant de començar uns nous estudis contraposats als de lletres. L'elegida va ser enginyeria informàtica, uns estudis que cada cop que cito encara se'm fan estranys de sentir de boca pròpia. La meva intenció no és dedicar-me a aquest camp concret, tot i que de l'oferta que presentava la universitat, eren els estudis que més s'acostaven a allò que buscava. De vegades em pregunto si tornaré a estudiar res relacionat amb publicitat i penso sense dubtar-ho que sí, però de moment estic per altres temes.

Espero publicar més continguts aquest 2011 i que no sigui com l'any passat, en què no vaig escriure-hi res de res.

2 comentaris:

  1. Wiii ^^

    A veure si és veritat que escrius més coses ;P

    ResponElimina
  2. Psí! I aquest cop torno amb novetats! Permetré la publicació instantània de tots els comentaris d'usuaris registrats, sense cap tipus de censura ni moderació xD. Això sí, si llegeixo alguna cosa que em molesta, aplicaré el model de llibertat de premsa hongarès i ho eliminaré xDDD.

    ResponElimina